søndag den 21. juni 2009

kort med kaisercraft


Jeg har lavet dette dejlige kort med de lækreste grønne papirer fra Kaisercraft. Bogstaverne er stanset ud med QuicKutz squeeze i brunt bazix og highligthed med en hvid pen. Der er sat to grønne eyelets i venstre side, hvor i der er bundt et tyndt brunt satinbånd lukke mekanisme. Derudover er kortet også lukket med små magneter.
Jeg har lavet en rulle af papir, som jeg har rullet omkring min syl, og derefter fæstnet med lim og scrappers floss. Den er placeret ved siden af en blomst klippet ud af mønsterpapiret. Under begge dele har jeg brugt armeringstape fra Harald Nyborg. Jeg har stanset en photo-ancher ud og placeret en rhinsten ovenpå for at fremhæve den.
Jeg har prøvet at holde kortet i en maskulin stil ved ikke at overdænge det med pynt.
Papirene brugt til kortet kan købes her: http://www.gittes.dk/shop/kaisercraft-323c1.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...