tirsdag den 9. februar 2010

LO med Cosmo Cricket papir

På det her LO har jeg brugt et firkantet stykke af Cosmo Cricket papiret i nogle meget spraglede farver. Som baggrund har jeg valgt to nuancer af blå - lidt over i petroleumsfarvet, som passede godt til Cosmo Cricket papiret og samtidig er fantastisk til svømmebillederne. Jeg havde rigtig mange svømmebilleder af min søn - både over og under vandet, så jeg fandt på løsningen med at punche de fleste af dem ud i cirkler. Man får lidt associationen til bobler synes jeg - det var i hvert tilfælde tanken.

Det gode ved Cosmo Cricket papiret er at det meget spraglede design kan give vidt forskellige LO's og kort, da man kan matche det med både blå, grøn, rød, grøn og gul. Så det er kun fantasien der sætter grænser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...