tirsdag den 6. april 2010

Nyt tema - ALTERED ART

De næste 3 uger står den på altered art her på bloggen. Jeg søgte lidt på definitionen af altered art uden det store held. Men en direkte oversættelse bliver til "ændret kunst". Men i virkeligheden tror jeg at min opfattelse af altered art er at ændre en eller anden genstand, så det bliver til et kunstvært. Og efter min mening er det kun fantasien, der sætter grænsen for hvad man kan bruge til altered art.

Her har jeg brugt en gammel lysbilledramme og har pyntet den med mønsterpapir, pyntet den med et par blomster og sat på en baggrund af karton, som er klippet med et round-the-page-combo-punch. Der findes rigtig mange virkelig flotte punch-sæt, som kan lave flotte rammer som denne. Den færdige ramme kan enten monteres på et kort eller et LO. Man kan selvfølgelig også sætte et foto inde i rammen.


Her lige set fra en anden vinkel, så man måske kan fornemme kanten af lysbilledrammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...