søndag den 27. juni 2010

Lidt nye kort

Jeg er helt sikkert inde i en periode hvor jeg foretrækker de lidt mere enkle kort, og det bærer de følgende kort da også præg af. Det første kort er lavet med de sjove rulle stempler, de giver mulighed for at lave smukke borter - enten med almindelig stempelsværte eller med embossing.


Efter jeg stemplede kortet satte jeg små halvperler på en række af de små prikker. Herefter blev der bundet et bånd omkring og afsluttet med et sødt digt om kærligehed, udstanset med en spellbinder die.



Næste kort er med det lækre papir fra Paper Loft og et sødt uglestempel. Uglen er lavet ved at jeg stemplede med embossing lim og hvid embossing pulver på et stykke karton, herefter brugte jeg to forskellige farver distress ink til at farvelægge papiret. Uglen er fastgjort med 4 brads og der er pyntet med brunt organza bånd og et lille ovalt tekst stempel.


Det sidste kort er et helt enkelt gate fold kort i 15X15 cm. Det er lavet i petroleumsfarvet bazix karton med to forskellige mønster papire fra Riddersholm Design. Hertil to størrelser dies fra Spellebinders med tekst på den mindste, og afsluttet med små roser og matchende blade.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...