torsdag den 26. maj 2011

En gaveæske til konfirmation

Til dette indlæg har jeg faktisk haft en gæstedesigner på besøg :-) i torsdags kom min søde svigerdatter Heidi på besøg og spurgte om hun måtte låne mit scrap værelse, hun skulle lave et kort til konfirmation. Det måtte hun naturligvis gerne, og da jeg så resultatet måtte jeg klart vise det her på bloggen for det er helt vildt fint - og ikke bare et kort men en rigtig sød gaveæske til en konfirmation.
På låget er brugt to forskellige farver tekstpapir, et med lyseblå tekst og et med mørkeblå - vi blev enige om at det da klart måtte symbolisere overgangen fra barn til voksen :-) Æsken holdes lukket med et smalt silkebånd.

Når man åbner låget er der det to lag man åbner, og på den venstre side har Heidi monteret et stykke hvidt karton til at skrive på, med fin bort i begge side.
Det indvendige låg er lavet med en cirkulær åbning, denne er dækket af transparent så man kan se indholdet igennem. Heidi skar cirklen med Martha Stewart cirkel skærer.
når man åbner dette låg er bagsiden beklædt på et sort papir med hvid tekst, igen med udskåret cirkel så den bare dækker limningen af transparenten.
Bunden på kassen er forstærket med et ekstra lag så den virker mere robust.
Ideen til denne søde æske fik Heidi hos Charlotte Ravn på ravndesign.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare fin, hun er da en dygtig ung dame hende Hedi! :) Hvor er det herligt, at se min tutorial i brug, det glæder mig rigtigt meget! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...