søndag den 1. januar 2012

Flere stempel teknikker i et

I forbindelse med at jeg skal holde kursus for FOF i februar måned så har jeg gang i at genopfriske nogen teknikker. Dette kort lavede jeg i juledagene, syntes faktisk det er blevet ret flot - noget i denne retning regner jeg med at det sidste kort på dagen bliver.
Der er flere lag:
1. først lavede jeg firkanten i bunden med distress ink, vand og en akryl blok
2. Så stemplede jeg med embossing sværte og det store tekst baggrunds stempel, og varme embossede.
3. så fik hele overfladen lidt distress ink i antique linen
4.
så fandt jeg mit bregne stempel fra Hero Arts frem, gav det tre forskellige farver distress ink og lidt vand.
Til sidst blev det afsluttet med lidt halvperler, bånd og twine - og en lille tekst udstanset med mit word window punch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...