fredag den 24. februar 2012

Et par tags

Jeg kan rigtig godt lide at lave tags - det er en overskuelig opgave, det er nemt at få brugt nogle rester, men samtidig er der mulighed for at lege med teknikker og stilarter og så synes jeg det er rart at have nogle flotte tags på lager - fx. som til-og-fra kort til en lille værtindegave eller lign.


Disse to tags er lavet ud af nogle rester af kvist karton jeg havde liggende og ikke af færdigfabrikerede tags.



Det ene er sværtet i kanten og stemplet helt tilfældigt med brun stempelsværte med et stempel med swirls, som fx. disse.
Så har jeg brugt en side fra en gammel bog, som er revet i kanterne og sværtet med samme bruge farve.
Ovenpå bogsiden har jeg sat en udstandset cirkel i lyseblå nuancer. Cirklen er lavet med dette diesæt - som jeg synes laver nogle smukke figurer.
Som pynt er brugt en lille billet og et par lyseblå blomster. Som center i blomsterne er brug blomsterknopper som disse.


Den anden tag er holdt i grønne og brune nuancer.
På selve tag'en er der først brugt en "murstens"-template sammen med brun stempelsværte. Der kunne også være brugt Distress Stain i stedet for sværte. Derefter er tag'en stemplet med grøn stempelsværte sammen med et baggrundsstempel med tekst - der findes rigtig mange lækre alt efter om man er til tæt skrift, gammel skrift, tekst der giver mening osv - et bud kunne være det her.




Som pynt er brugt sommerfugle i forskellige størrelser. Den store er lavet med en die til Big Shot - de små er lavet med dette punch, der laver 3 små sommerfugle på en gang.

Den store sommerfugl er stemplet med et baggrundsstempel og pyntet med små klare rhinstene. Som følehorn er brugt to pins.


- Anne

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...