lørdag den 28. juli 2012

En lille hund

I dag bliver det så til en lille hund, og det gav mig så lidt ekstra udfordringer fordi jeg manglede en lille oval til ører.

Du skal bruge følgende:
3 mørkebrune scalloped ovale eller scalloped ovale (jeg har kun to på billedet, det er en fejl jeg lige har opdaget :-()
1 mellembrun scalloped oval
1 mørkebrun blomst
1 mellembrun cirkel
1 lille sort cirkel
en stor hvid cirkel
en hvid oval

Da jeg ikke havde en lille oval så klippede jeg buerne af to af de mørkebrune scalloped ovale, husk også at klippe det lille hak og afrund kanten så ørene kan monteres rigtigt.
Blomsten halveres, og den mellembrune cirkel klippes til så den halv blomst lige kan være indenfor - du skal have to halve blomster og to halvirkler.
Den mellembrune scalloped ovale bliver lige kortet af, det er hårdusken på hunden så den skal ikke være så stor.


Og så er det egentlig bare at samle delene som vist på billedet nedenfor, og til sidst montere det på et rektangulært stykke karton hvis du vil bruge ham som bogmærke. Jeg har selvfølgelig også lige malet øjne, mund, tunge og lidt knurhår på ham.

På grund af føddernes placering så passer han perfekt som bogmærke.... er han ikke nuttet.... ja altså hunden ikke ham på billedet :-)


/Gitte

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...