tirsdag den 17. august 2010

Aflange kort

Jeg er blevet meget glad for at lave aflange kort. Alle mine kort kommer i cellofan-poser når jeg har lavet dem, og jeg har netop opdaget at Gitte har aflange cellofan poser i butikken. Så efter at have anskaffet mig en pakke af dem med 200 stk i, er jeg rigtigt gået i gang med at producere i dette format.


Det første kort her er med papir fra riddersholm design. Det er et dansk papirsmærke (der er svanemærket) i lækre turkise, brune og lyserød farver. http://www.gittes.dk/shop/search-1.html?keyword=riddersholm

Jeg har brugt et simpelt swirlstempel rundt i kanten, punchet tre små cirkler med tilhørende matte i scallopped ud og stemplet tre simple motiver i brunt. Det midterste er et tekst stempel. De to motiver har små rhinesten for at give lidt bling til kortet og til sidst sat et bånd på i den ene side.


Til sidst ville jeg bare lige vist jer et eksempel på cellofan poserne. Her har jeg foldet et kort, efter samme tutorial som jeg tidligere har henvist til her på bloggen. Det format passer perfekt til http://www.gittes.dk/shop/poser-til-aflange-1535p.html disse poser i 12 x 22 cm.



Kortet er lavet med papir fra october afternoon, et mærke som også sælges i butikken og hvor der er meget på udsalg lige pt. Jeg har punchet et par blade ud af hvidt karton og sværtet dem lidt for at give lidt skygge. Crystal swirlen er lavet med at bruge det folie som alm. crystalswirls fra prima sidder på og så prikke efter skabelonen. Derefter placerede jeg rhinesten efter mine prikker.. VOILA.. hjemmelavet crystal swirl i lige den farve der passer til netop dit projekt.

God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...