fredag den 17. september 2010

doily bølgen måske rammer den mig.

Jeg har igennem det sidste stykke tid hørt ordet "doily" et antal gange, og besluttede mig derfor at prøve det af som jeg nu kan - vældig systematisk og symmetrisk. Jeg har rigtig svært ved at kaste farver i vildskab sammen, jeg skal helst have at tingene matcher nøjagtigt, og er ikke så god til for mange farver sammen :-)

Men trods dette syntes jeg faktisk den er blevet ret sød.

Den består af en kvadratisk baggrund på 11X11 cm, monteret med et stribe mesh på tværs. Nederste lage er papir serviet die fra Marianne design magen til den jeg brugte tidligere på ugen. Herefter en stor gyl blomst. Næste lag er så en ramme die (3-i-1) fra Nellie Snellen, så endnu en gul blomst og til sidst en matchende blå blomst i tre lag (tyld - stor blomst - lille blomst) med en sart gul rose i centrum. Alt papiret er fra Riddersholm Design, dejligt med en stor serie med matchende papirer :-)

er ikke helt sikker på at det er en Doily "efter bogen" men jeg syntes nu den er vældig sød.

Hvis du vil vide mere om Doily bølgen så kig på Scrapsisters hjemmeside
Ugens sidste projekt er faktisk ikke færdigt. Det består af en kinabog i str 14X14 cm som jeg har beklædt med papir fra serien Cookin' up. Teksten er stemplet på et stykke af mønster papiret med bort fra samme serie................... men hvad nu? jeg løb fuldstændig tom for ideer og så tænkte jeg at det måtte da være et projekt vi kunne lave sammen herinde :-) skriv en kommentar hvis du har en ide til hvad jeg skal gøre for at bogen bliver fin og færdig - den skal bruges som en mini kogebog til en kær veninde.




1 kommentar:

  1. Jeg tror ikke, der er noget der hedder "doily efter bogen" den er bare rigtig cute :) Og dejligt citat.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...