fredag den 24. september 2010

romantiske kort

Det er ingen hemmelighed at mit favorit-papirsmærke er Graphic45. Jeg er simpelthen forelsket i den vintage stil som de ligger for dagen og jeg kan slet ikke få nok af deres stil. En af mine absolutte favorit serier er den der hedder "romantique". Her har jeg brugt serien til at lave tre forskellige kort. På det første har jeg samtidig brugt knapper og blomster fra den nye "staples" linie som er lavet til at matche til deres serier generelt. Og med motiver som blandt andet ure er det da også nemt at få det hele til at passe sammen.
Alle Graphic45´s serier er fulde af motiver der lige at til at klippe ud og bruge på kort. Her har jeg kun brugt papir fra serien og så et par lyserøde rhinesten til at lave en swirl på kortet. Nemt og romantisk.. ikk?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...