lørdag den 6. august 2011

Masker

I dag vil jeg gerne vise nogle af de forskellige muligheder, det er når man bruger masker.




Jeg har bla brugt Distress sammen med maskerne.

Og det kom der disse små tags ud af:





På det første har jeg brugt en Embossing Ink i en smart flaske med en påføringssvamp. Jeg har duppet på masken, så Embossing Ink'en gik igennem ned på tag'en og derefter har jeg embossed med hvidt pulver. Efterfølgende har tag'en fået Distress Ink.




På det næste tag har jeg brugt samme maske med sværtet med to forskellige grønne Distress Ink og ikke andet.





Samme teknik er brugt til dette tag - men kun med en farve sværte. Til gengæld har hele tag'en fået lidt af samme farve i kanten og ind over papiret.





Masken til det næste tag er "omvendt" - det er altså papiret uden om masken, der er sværtet og der hvor masken har været er der ingen farve.




Til den sidste tag har jeg brugt Distress Stain - et rigtig lækkert produkt, men da det er meget vådt er det bedst på masker med store motiver. Ved meget fine motiver risikerer du, at farven flyder ud. Det er også sket lidt her, men jeg synes ikke det gør noget - jeg har også tværet lidt i farven for at få det til at flyde ekstra ud. Til sidst har det fået et par sprøjt Glimmermist.





Små hurtige tags - klar til at blive pyntet ekstra når de skal bruges.


- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...