lørdag den 12. november 2011

Christmas the vintage way

Jeg kan lide at lave alle typer julekort, men jeg ELSKER at lave dem vintagestilen. For mig er julen nostalgi for fuld udblæsning og vintagestilen rummer nostalgi udover alle grænser.
Her har jeg brugt den nye juleserie fra Graphic45 "christmas emporium".
Det der er så fedt ved deres serier, er at der er så mange motiver som man kan klippe ud. Her har jeg taget udgangspunkt i familiebilledet, som er taget fra en af siderne. Derudover har jeg klippet julepostkortet ud, der er placeret under motivet, hvorpå jeg selv har stemplet Merry christmas. Jeg har stemplet et lille rådyr under blomsten, der har fået sværte for at passe helt ind i farverne. Under blomster er der et lille skilt med teksten greetings, det er også klippet direkte ud fra et af de mange ark, der er i den lille 6 * 6 blok. Et snor-sløjfe af hvidt snor med en juletræscharm sætter prikken over det berømte i.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...