onsdag den 16. november 2011

Julehuske liste

Nu er det vældigt populært at lave SMAHS books for øjeblikket så det tænkte jeg var dækket ind andre steder på nettet. I stedet har jeg valgt at lave en lille huske liste/bog som du kan have i tasken når du skal ud og handle. Faktisk så startede den som et uheld, jeg havde skåret karton til et kort i 15X30 men da jeg falsede det så lavede jeg falsen ½ cm forkert.....hmm jamen så laver jeg da bare en ½ cm ved siden af og så har jeg pludselig en "ryg" på mit kort. Gjorde det samme forneden og lod det have et lidt asymetrisk gatefold.
Papiret er igen fra Fancy Pants, og jeg har brugt en rigtig lækker die til at lave borten med båndet i, desværre er den ikke i sortimentet mere så vidt jeg ved men der er andre søde borter fra Marianne design der passer lige i stilen, for eksempel den søde bort med stjerner, og her kan du også trække bånd igennem.
Foran er den pyntet med lidt tyl, lidt perler og blomster med egeblade.
 Ryggen viser jeg dig så du kan se hvordan jeg har fået siderne til at sidde fast indeni. Jeg syntes det var for voldsomt med book ringes, og jeg ville ikke bruge Bind it all da mange ikke har den - men så så jeg et eksempel i det første Inzpira hvor de havde bundet siderne sammen - og vupti ide liftet.
 Når man åbner den er første side lavet i mønsterpapir med en lomme. Lommen er pyntet med et stempelmotiv fra Kaiser Craft, og der er puttet små stykker papir i lommen der kan bruges til indkøbssedler eller ønskelister.
 Lige et detaljebillede så du kan se monteringen med snor. Efter siden med lommen kommer der 5 sider med linieret papir og så igen en fane med lomme og 5 sider papir til sidst.
Hullerne klippede jeg med min bigbite, det var dejligt at kunne tygge igennem det hele på en gang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...