onsdag den 17. november 2010

Juletræ

Et af mine allerførste julekort i år er meget anderledes end alt det jeg plejer at lave...
Jeg har klippet en trekant i karton og beklædt den med striber af Sticky back canvas som kan købes i butikken.. Jeg har revet striberne af i frihånd og så viklet dem om træet. Derefter har jeg sværtet træet med forrest moss og peeled paint distress ink og så penslet noget perfect pearls på forskellige steder.. Jeg har limet forskellige størrelser rhinesten på med glossy accent og sat en stor sten i toppen. Jeg har stemplet et sentiment på en grøn bjælke nedenunder, lavet en matte i rød og påsat med skumpuder. Baggrunden har jeg lavet med rødt karton, og embosset den i min Big Shot med en af sizzixs embossing folders. Det giver en fin struktur. Selve kortet har jeg foldet i grønt basix karton.





Inspirationen til at lave træet på denne måde har jeg fået ved at følge Jennifer Mcguires "thinking inking holiday edition videoer" I kan se dem her: http://www.twopeasinabucket.com/events/9-holiday-thinking-inking-2010/view_more/lessons_and_challenges/

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...