onsdag den 24. november 2010

Trippel LO i papir fra October Afternoon

Jeg havde en masse af det her lækre mønsterpapir i smukke farver fra October Afternoon - og havde samtidig 3 skønne billeder af mine børn fra deres første skoledag i år (hhv. 0., 4. og 8. klasse). Jeg valgte papir, karton og pynt i hver sin farveskala til de 3 billeder og fik lavet et trippel-LO. De 3 layouts er lidt enklere i stilen end det jeg plejer at lave. Jeg har ikke brugt sværte, men har alligevel forsøgt at tilføje nogle lækre detaljer.

Her er først LO'et af min ældste søn i den petroleumsfarvede/turkise farveskala.


Her er så LO'et af min yngste søn, som er lavet i grønne nuancer.

Og sidst har vi den lille prinsesse på det røde LO.


Hvis vi kigger lidt nærmere på detaljerne, så har jeg med Martha Stewart combopunch lavet en sød bort, som titter frem bag billedet i det ene hjørne. Den røde brad i hjørnet er fra Joys brad collection. Den pakke findes i flere forskellige farver.


Så har jeg lavet en blomst i flere lag. Nederst en takket cirkel i prikket papir også fra October Afternoon. Den takkede cirkel er lavet med Nellie Snellen multiframe.

Overskrifterne på alle LO's er skåret ud af silhouetten. Fantastisk maskine, som jeg bruger en del til mine overskrifter - jeg er rigtig glad for muligheden for at lave overskrifter i forskellige fonte og i papir som lige præcist matcher mit projekt. På de 3 LO's har jeg desuden lavet en halvcirkel med halvperler - halvcirklen er lavet vha. denne template.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...