torsdag den 14. april 2011

Endnu et camping layout

Som du måske husker var jeg igang med det lækre papir fra October Afternoon for kort tid siden for at lave et layout med camping tema. Her er lige endnu et lavet med samme serie papir, og fra samme tur til USA.
Jeg faldt for dette papir med de høje graner fordi vi var på en campground i Sequoia hvor jo verdens største træer står.
Det store træ i midten er klippet ud af et stykke mønsterpapir og limet på. Lidt af et projekt at få det klippet ud men det er da meget sødt :-)
Nede i venstre hjørne har jeg monteret lidt papir fra samme serie men med små søde bjørne - sådan nogen var der nemlig også på vores campground :-)
Nærbillede af egern billedet, jeg har klippet det ud med min ovale spellbinder og har så lige givet det en tur med sandpapir i kanten for at give det lidt kant.
Bemærk også de små kogler på baggrundspapiret, dem har jeg stemplet på for at give lidt liv i baggrunden, jeg har så svært ved whitespace :-)
Detalje fra titel og øverste billed. Jeg valgte en kombination af grønne og store hvide bogstaver til titlen så det ikke bare var ens det hele. Samtidig har jeg brugt de små stickers til at lave journaling på det enkelte billede. Syntes faktisk det er lidt sødt med bogstaverne når de er kastet sådan lidt tilfældigt på.
Samme for billede nr to, og her kan du også se de raspede kanter ordentlig. Jeg kan rigtig godt lide at bruge sandpapir på billederne når jeg ikke laver en matte til billederne, det giver en blødere kant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...