mandag den 25. april 2011

Scrap-svaret på en klokkestreng


Jeg har et smalt stykke væg mellem køkken og soveværelsesdørene, og der trængte jeg bare til at få lavet lidt udsmykning til. Og så slog det mig; jeg laver da bare scrap svaret på en klokkestreng - noget langt og smalt som kan lyse lidt op i min gang. Og her er resultatet så. Jeg har brugt 3 stykker chipboard der oprindeligt var et miniailbum, herpå har jeg monteret lækkert scrap papir fra Websters Pages fra serien spring maket.
Herefter fik kanterne lige en tur med sandpapir og efterfølgende en tur med ink (chalk).
Siderne er sat sammen med organza bånd - og her var min Big bite god at have, der skal ikke bruges mange kræfter for at komme gennem chipboard med den.


Fra et af papirene i serien klippede jeg de tre syltekrukker ud. De fik så en gang ink, igen chalk fra Quick Quotes. Fordelen ved dem er nemlig faconen! de har en buet ende og en ende med to spidser der let kan komme ind i krogene når man skal sværte ting som syltekrukkerne.
Båndene på syltekrukkerne har fået et lag Glossy accent, og det har jordbærerne i øvrigt også den den øverste plade - det er bare ikke til at se på billedet :-) men når man ser dem i virkeligheden er det tydeligt at de har mere dimension end resten af papiret, de popper virkelig ud :-)
Borten i midten er fra Martha Stewart, og det er virkelig en af mine favoritter - den kommer på rigtig mange ting for øjeblikket.



Sidst men ikke mindst; blomsterne. Her fik jeg genopfrisket en gammel kærlighed, nemlig til mine punches fra Nellie Snellen. Jeg er altså helt vild med det at man kan give blomsterne struktur når man har stanset dem ud, og det lykkedes endda selv om jeg endte med at stanse dem ud i tykt karton. Bladene er også udstanset, har fået ink på kanterne og har fået lidt 3-d effekt ved at jeg har lavet 3 "striber" med min DEET.



1 kommentar:

  1. Skideflot og faktsk lidt sjovt, for så sent som i sidste uge, lavede jeg en noget lignende bare som et kalender ophæng, men ellers med det helt samme princip. Ret utroligt at vi ligge kom op med samme idé på samme tid ha ha ha.
    Jeg er ret vild med dine blomster også, de er bare flotte.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...