tirsdag den 12. april 2011

Tim Holtz Distress Stain

Uhhh, har I set det? Tim Holtz er kommet med endnu et skønt produkt - Distress Stain.


Jeg har været ved at lege lidt med dem sammen med bl.a. Distress Ink Pads sammen med Gitte (Godtesen) og lavet et par tags og jeg vil gerne prøve at vise forskellen på Distress Stain og Distress Ink Pad - for jeg synes de giver to helt vidt forskellige resultater og udtryk.


Jeg har brugt Walnut Stain - både som Stain og Ink Pad.


Til Ink Pad'en har jeg brugt et Blending Tool til at påføre sværten. Distress Stain er påført direkte på tag'en da beholderen er udstyret med en lille pude i toppen, som doserer sværten.
















Som man forhåbentlig kan se på billederne, så er Distress Stain en meget våd sværte, som dækker rigtig godt. Den doseres som sagt via en lille pude i toppen af beholderen. Hvis man ønsker en tydeligere/kraftigere farve, kan man bare trykke på beholderen og der doseres mere sværte gennem puden.

Distress Ink Pad'en giver en tør, rustik og ikke så dækkende farve. Jo flere gange man påfører sværten jo kraftigere bliver den.


Efter af have farvet tags'ene med hhv. Ink Pad og Stain, har jeg stemplet det ene tag med et fantastisk mælkebøttestempel. Som sværte har jeg brugt en anden Stain - nemlig den grønne Peeled Paint og givet kanterne af tag'en lidt Distress Ink Forest Moss med Blending Tool.

Den anden tag er blevet embosset med cremefarvet embossing-pulver og kanterne har fået lidt ekstra med Walnut Stain Distress Ink Pad.

Gitte har lavet en tag med den grønne Peeled Paint Stain . Ovenpå er der stemplet og kanterne har fået lidt Distress Ink Forest Moss.

Og her er de færdige resultater:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...