fredag den 15. juli 2011

butterfly-mania

Jeg har brugt stempel-sætter fra Hero arts, der hedder antique engravings, til at lave dette sommerfugle mættede kort.

Igen har jeg brugt en borderpunch til at lave borden i karton og så har jeg stemplet en gine, fra stempelsættet fra "my minds eye", "lost and found" kollektion.

Ginen er stemplet på med frayed burlap distress ink.

Jeg har samtidig brugt et sentiment-stempel af Hobbyboden eget design.







Sommerfuglene er stemplet på en rest lyseblå papir fra riddersholm design, for at matche den lyseblå farve i bo bunny papiret.


Jeg har stemplet sommerfuglene i brun staz-on sværte, for at give et lidt blidere udtryk (end hvis de var stemplet i sort)

Her kan man samtidig se hvordan ginen fader ud med papiret og ser ud som om den er en del af mønsteret.



Stempelsættet "Antique engravings" fra Hero arts fåes selvfølgelig hos hobbyboden. Der er sommerfugle i flere størrelser i sættet samt muslingeskaller og små insekter.

Sommerfuglene er limet på kortet i midten for at få vingerne til at hæve sig fra papiret.







Denne sommerfugl er stemplet to gange, den ene er limet fladt på kortet og den anden er kun limet fast i venstre side for igen at give noget dybde til kortet og for at få vingerne til at flagre lidt.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...