fredag den 15. juli 2011

Sangskjuler til et guld-bryllup

Jeg har lavet en sangskjuler af en pap-kuffert, riddersholm-design papir, roser og prima swirls..

Navnene på kufferten er skrevet med hvide thickers med lidt glimmer i.

Alle papir kanter er sværtet med distress ink.








Alle siderne på kufferten er beklædt med de dejlige papir fra riddersholm og jeg har limet lidt blonde fast i kanten og påsat en lille sløjfe i det ene hjørne for at skjule samlingen.


Man kan lige skimte hvordan bogstaverne glimter lidt her :-)

Lidt forskellige nærbilleder af detaljerne. Blomstercollagen er opbygget som jeg før har beskrevet. Nemlig med de store blomster først og derefter de mindre rundt om. Ind-imellem blomsterne har jeg sat punchede sommerfugle. Punchene jeg har brugt er to forskellige martha stewart punches, og jeg har brugt resterne af det papir jeg har beklædt kufferten med så intet gør til spilde.





Jeg har holdt roserne i hvide og pastelfarver for at matche det lækre papir. Og jeg har brugt en say-it-in-pearls swirl for at give noget ekstra bling.




















Nogle af de meget åbne blomster har jeg givet guldfarvet stickels i midten. Det gælder både den hvide, her ovenover, og den lyserøde på billedet ved siden af.


Håber I alle nyderen sommeren.. det er jo dejligt scrap-vejr ;-)











1 kommentar:

  1. Det er bare helt utroligt!!! Jeg har lige købt 3 af de her kufferter, og havde været ved at se, om jeg kunne finde nogle gode ideer til dem, og så kommer det her smadderflotte forslag lige op, som sendt fra himlen ha ha ha.
    Din kuffert her er bare sindsygt flot lavet, og min fantaasi er rigtig kommet på arbejde nu. Tusind tak for det, og rigtig god week-end nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...