onsdag den 14. september 2011

Leg med flet på Layout

Et andet layout jeg lavede på Kort og Scrap i weekenden var dette med min søn og svigerdatters kattekilling Oggy. Her har jeg leget med dies og punches;
Tim Holtz Gine die - jeg har lavet den i chipboard, farvelagt den med stempelsværte i mellembrun og så stemplet med blomsterstempel i mørkebrunt ovenpå. Den lille garntrisse er også malet brun og så er der viklet lidt garn omkring.
Jeg brugte et fiskars borderpunch til den afrevne kant, den der hedder Binding Edge - den jeg har er en gammel model med firkantede huller, men den er kommet i en ny og mere lækker udgave med runde huller nu.
Jeg fik lyst til at flette igen ved dette layout, så jeg skar nogen 1 cm brede strimler i de to slags mønsterpapir og så var det ellers bare at flette lige som med julehjerterne. Der skal en del limpunkter til for at holde sammen på det, men jeg syntes nu effekten er så sød så det lever jeg gerne med :-)

2 kommentarer:

  1. rigtigt dejligt lo af oggy som forresten har det super godt.... en rigtig lille hyggefis er hun. klem mette

    SvarSlet
  2. Det er jeg så glad for at høre, hun er en fantastisk missekat (eller kattemis som Heidi ville sige) og jeg ville ønske jeg kunne have beholdt hende. Er så glad for at hun har fået et fantastisk hjem hos jer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...