onsdag den 28. september 2011

pinwheel-dies

Jeg har invisteret i den dies der hedder pinwheel. Den laver skabelonen til de hersens gammeldags møllehjul og min datter på 4 er henrykt!! Vi laver møller som besatte. Her fremviser hun to, lavet med Echo Park papir, serien Country drive.

Det fungerer bedst, hvis papiret er dobbeltsidet (altså mønster på begge sider), men alternativt kan man stemple den ene side, hvis den kun er hvid.




Den lækre serie fra Echo Park er dog dobbeltside og har mange glade og friske farver. Specielt den lyserøde og grønne går igen, hvilket passer perfekt til en 4 årigs ellers sofistikerede smag ;-)

Det er ret nemt. Diesen skærer formen ud. Man samler med en brad i midten, ved at bukke hjørnerne ind. Jeg har dog brugt en perle med guld-ståltråd i gennem for at kunne binde dem på en pind. Pinden er en pakke billige grillspyd fra supermarkedet!


Et lille kort med papir fra Bo Bonny. Gitte har mange sampaks med papir fra dette mærke, så der er nok at vælge i mellem i butikken ;-)
Jeg har brugt et motiv fra et klippeark med vintage-damer på. De fåes i flere udgaver i butikken både fra kort og godt, men også fra studio light!!
Ellers er der pyntet med et fuglehus skåret ud i en bogside på big shotten. Jeg har brugt de små dies (movers and shapers) til at skære ud med.
Derudover er der pyntet med noget lyseblåt bånd for at fange farven fra prikkerne på papiret, blomster, snor og en punchet sommerfugl. Tror seriøst det er den punch jeg har brugt mest.. overhovedet.. lige meget hvad jeg laver, er der næsten altid lige plads til en lille sommerfugl..
En lille guldcharm færdiggører vintagestemningen og et banner giver en lille tekst til lejligheden.
Håber alle har haft en god weekend. Jeg har jo som vist tidligere på bloggen været i Belgien..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...