mandag den 10. december 2012

Et enkelt jule minialbum

Jeg vil sende en lille hilsen til min bror og svigerinde her op til jul, og hvad er mere passende end et lille minialbum med billeder fra sidste jul hos dem.

Jeg havde et gammelt minialbum kit liggende som blev det jeg brugte som basis. det er så beklædt med juleserien fra Riddersholm Design - uha det er dejligt med noget lilla til lille mig.

I kittet er der to sæt sider, et i chipboard og et i klar akryl. Så jeg har lavet siderne så pynt og billeder ligger præcist på samme måde og overlapper hinanden. her først akrylsiden
 

og her er så siden i chipboard.

OG det samme i lilla serie, selv de små juletræer overlapper i begge lag.

Den sidste side har jeg lavet med kageservietter i henholdsvis hvid og grøn. Teksten er skrevet med små stickers.

her kan du se den grønne. Jeg snuppede lige teksten fra kanten af papiret til at pynte på den sidste side.


Så et helt enkelt kort med scrappapir, lidt karton og et minialbum kirt... ja og så lidt rester af thickers. Eneste værktøj er en enkelt die, tre slags stansejern og saks og pincet :-)

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...