torsdag den 6. december 2012

Maja Design ... på julemåden...

Jeg har lavet et julekort med den lækre gammeldags juleserie fra Maja Design.
 Udgangspunktet har været et billede fra pion Design som jeg havde liggende. Jeg kan godt lide at bruge tags på mine julekort. Her har jeg stemplet det med et tekststempel fra Hero Arts og bundet et julehjerte af metal i med et stykke bomuldssnor.
På den anden side af billedet har jeg farvet en kageserviet med distress ink og et lille bomuldsrensdyr, der kigger ud. Hvor langt er I mon med jeres julekort.. det er jo ved at være sidste chance, hvis de skal bruges i år.

2 kommentarer:

  1. Super flot julekort og jeg er vild med den elg, som lige kigger frem bag billedet. Rigtig cute ;-)

    SvarSlet
  2. Det er bare en skøn juleserie ... og lækkert julekort!! Det lille hjerte er så fint :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...