søndag den 9. december 2012

To blå julekort

I dag har jeg lavet to blå julekort her i snestormen. Engang i mellem går jeg lidt kold i vintage og så skal der altså ske noget andet. På begge kort har jeg brugt papir fra Echo Park. På det øverste kort har jeg kastet mig frygtløs ud i punch art ;-) En snemand var lige til at overkomme. Næsen er bare en trekant, jeg har farvet med distress markers. Det giver en flot dyb farve.

På det andet kort har jeg brugt det store snefnug stempel og tilhørende dies fra Hero arts. Jeg har embosset stemplet i en blå glitrende embossingpulver og så varmet med min varmepistol. Det giver en super god effekt i virkeligheden, som desværre ikke er ret fremtrædende på billedet.

Håber I kunne lide inspirationen til lidt mere enkle julekort og glædelig 9. dec.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...