tirsdag den 21. december 2010

Gittes egne stempler

Jeg har været så heldig at få fingre i et par af Gittes egne stempler - og jeg kan kun sige: DE ER VIRKELIG LÆKRE...... og de er til salg i shoppen.

I første omgang har jeg mest brugt en super skønt lille julestempel.

Jeg synes både teksten, fonten og opbygningen er helt fantastisk og det kommer til at kunne ses på rigtig mange af mine julekort, juleprojekter og til-og-fra-kort fremover.

Jeg har bl.a. lavet en hel del nemme og hurtige til-og-fra-kort med et manillamærke som base.



Disse har fået grøn sværte på kanterne. af manillamærket. Et lille stykke julepapir "Jingle Bells" fra My Minds Eye's juleserie Holly Jolly, som på det ene eksempel er revet på den ene kant og sværtet med samme grønne sværte sættes på forsiden af manillamærket

Det skønne julestempel er stemplet med samme grønne sværte på henholdsvis grønt og rødt ensfarvet karton og skåret til.

På det ene kort er der også sat et lille stykke bånd på - som lige er blevet varmet lidt med varmepistolen for at pånår "krøl-effekten".

Og så er der kun tilbage at skrive på bagsiden og binde dem på julegaverne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...