lørdag den 11. december 2010

Tim Holtz winter wonder

Et kort med mit favorit papir som selvfølgelig er fra graphic45s juleserie. Baggrundspapiret har fået stickels på de små røde bær. Jeg har brugt en rub-on med et vinter-sentiment, en rød blomst med en brad i midten og et par blade og så har jeg brugt min swirl punch til at sætte under bladene. Jeg bruger altså min swirl-punch rigtigt meget. Kan absolut anbefale den. Den kommer fra whale of a punch og jeg syntes man kan bruge den til næsten alting. Så har jeg igen igen har gang i min Tim Holtz Dies winter wonder. Denne gang har jeg dog klippet snemandens ene arm af, da den ellers ville dække for tekster på kortet. Snemanden er monteret med skumpuder for at give lidt 3D effekt.
Selve kortet er foldet i karton fra basix og har et mål på 15 x 15 cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...