torsdag den 30. december 2010

Værtindegaven til nytåret

Jeg fik en del Le Creuset i julegave i år, og de små ting er pakket ind i de fineste kvadratiske bokse. Dem kan man jo ikke bare smide ud, så jeg valgte at lave en æske til værtindegave til nytårsaften.....hvad jeg skal putte i den ved jeg så ikke rigtig :-)

Æsken er beklædt med papir fra Riddersholm Design, og på låget har jeg lavet en lille dekoration. Rammen er lavet med størrelser dies fra Nellie Snellen. Den har fået lidt sværte på kanten, monteret med 3 blomster der består af 3-4 lag og en stor brad. Langs kanten af rammen har jeg sat små halvperler og til sidst et par små sommerfugle.


øvert og nederst på æsken har jeg monteret lyseblå bånd, og så er der ellers udstanset cirkel og scalloped cirkel på alle fire sider, pyntet med halvperler.
Den er meget enkel men også sød syntes jeg ;-)

1 kommentar:

  1. Hi hi, jeg fik også en del Le Creuset i julegave, blandt andet et par krus. Og jeg har sørme også gemt dem og den første gave er også allerede lavet :-)

    Dejlige farver du har brugt :-)

    Godt nytår fra Majer

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...