torsdag den 2. december 2010

Grandmas Attic - TPC Studio

I dag har jeg haft gang i den lækre serie fra TPC studio der hedder Grandmas Attic. Du kan få både en lækker papirserie og den flotteste tekstil embellishment til. Som sædvanlig må jeg beklage den dårlige billedkvalitet - jeg må have et lys studio til her om vinteren :-)
Jeg har brugt 3 forskellige slags papir fra serien, og den lodrette bort med hulmønster er tekstil fra serien. Det samme gælder den fine label der er monteret på layoutet; de er selvklæbende så jeg monterede det bare på et stykke karton for at give det lidt stivelse inden det kom på. De store swirls er lavet med sizzix dies, først i chipboard og så i mønsterpapir. Der er sværtet på kanterne af dem inden de blev limet på. Langs med dem er limet små halvperler for at fremhæve dem lidt. Øverst en lille syet bort for at få det til at se ud som om den lodrette bort er syet på.
Titlen er skrevet med bogstaver fra mit quickcutz alfabet.

Detaljen med de sværtede kanter og de små halvperler for at fremhæve motivet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...