søndag den 9. januar 2011

Rester af Riddersholm

Jeg er som sagt med i en udfordring på scrapcat der handler om at få brugt 100 forskellige ting i løbet af januar måned. Det har gjort at jeg har besluttet mig til at fokusere på at få brugt mine rester af papir. En af de første ting jeg faldt over var mine rester af Riddersholm papir. Samtidig faldt jeg over en rest af det søde prikkede karton som matchede fint til papiret.
Frem med mit Stampin-up stempel med træet, lidt snor og et tekst stempel og vupti var første kort klar.
Næste kort er meget samme stil, samme materialer men denne gang brugte jeg både bort stemplet og det høje træstempel for at lave en lidt anderledes opstilling.
Sidste kort er lavet med samme papir men denne gang med ensfarvet blåt karton som matte. Det store motiv er et lækkert clear stamp jeg har embosset med hvid hvorefter hele papiret har fået en tur med stempelsværte (påført med påføringsværktøj)
Kortet er afsluttet med organza sløjfe og blomster (med center af metalblomst). I centeret af doilyen har jeg sat en rest fra crystal swirls, og en anden rest er sat ved blomsterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...