fredag den 3. august 2012

Carta Bella

Carta Bella er kommet i butikken i en helt ny serie, der hedder "Paris Girl". Serien består af de sødeste mønsterpapirer, med lyserøde, brune og sorte motiver, alle selvfølgelig inspireret af byernes by ;-) med små Eiffeltårne, pudler, cafe motiver osv. Hele serien kan ses under denne uges nyheder eller ved at klikke på linket her:
http://gittes.dk/shop/search-1.html?keyword=paris+girl



På mit kort har jeg taget udgangspunkt i den sorte farve, som jeg har prøvet at fremhæve på to måder. Den første er matterne. Alle papirstykkerne er mattet med sort bazill karton. Den anden er sværte. Alle kanterner er sværtet med sort distress ink, og teksten er selvfølgelig også stemplet på i sort. For at give lidt bling (det er ikke ret tydeligt på billedet, men træder meget tydelige frem i virkeligheden) har jeg sat små klare rhinesten på spredt på kortet.

Som ramme for teksten har jeg brugt sizzix framelits hjerte dies. Jeg har brugt de to mindste hjerter i sættet, som kan ses her: http://gittes.dk/shop/sizzix-framelits-die-13094p.html

Tak fordi I læste med.. Håber I alle får en god fredag og kigger tilbage i morgen, hvor jeg har et par vintagekort at vise jer ;-)

5 kommentarer:

  1. Lækkert. Og hmmmm det der papir med de franske motiver er da vist et must til mine feriebilleder fra Paris ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort, det papir ser da lækkert ud.

    SvarSlet
  3. Fint kort, lækkert papir. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super nice. Jeg bliver vist nød til at købe det papir NU.
    Christina P.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...