torsdag den 30. august 2012

Restekort med sommerfugle

Jeg leger lige med rester igen. På facebook har jeg fået denne ide til at opbevare rester - Ideen er Inge Willsens. Jeg har farvesorteret mine rester og de er nu samlet i sådan en fold-tilbage-klemme. Jeg kunne nemt lige snuppe de blå og grønne rester og tage med ned i stuen for lige at lave et kort.


Sammen med resterne greb jeg også alle mine sommerfugle stansejern. Jeg fandt et par store grønne rester af karton, som kunne bruges til selve kort basen og så fandt jeg en aflang rest mønsterpapir, som jeg lavede en sommerfuglebort af med Martha Stewart borderpunchet, som du finder her. (Der findes et tilhørende hjørnepunch, så man med sættet kan punche hele vejen rundt om et stykke papir.)

I mønsterpapir lavede jeg også nogle små sommerfugle med Nellies sommerfugle punch og præger. Du finder den her.

Og til sidst den store sommerfugl med min totalt favorit punch 3i1 sommerfuglepunch.


3 kommentarer:

  1. super ide til resterne, det var noget jeg kan bruge. Flot kort du har lavet, det er så enkelt og så fin.

    SvarSlet
  2. Sødt kort, det er en rigtig god ide at bruge rester og god måde at opbevar dem på, det kan nemt blive for uoverskuelig, men den klemme ser da rigtig god ud.

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer. Dejligt at I kunne bruge ideen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...