mandag den 27. august 2012

Kort i chipboard

Jeg skal til en dobbelt tøse-fødselsdag og står for gaven, så tænkte at der skulle et kort til. Det er til to i en 2strikkeklub", hvor vi laver alt muligt andet end strik, så det er kreative piger og måtte godt være lidt anderledes end en foldet A5 eller et 15x15. Jeg valgte at skære kortet ud i chipboard med denne square die. Jeg skar så mønsterpapir til forside og bagside ud  med samme die, så jeg var sikker på at størrelsen passer. Mønsterpapiret er fra den nye lyse serie fra Graphic45. På bagsiden har jeg lavet et skrivefelt i en passende råhvid og i en størrelse som gør at man stadig kan se mønsterpapiret i kanten.

Forsiden er pyntet med et udstanset stakit fra Memory box. Denne gang havde jeg lidt udfordringer, men jeg pressede også dien med kraftigt karton. Den kan sagtens skære i mønsterpapir og almindeligt karton. Jeg elsker den. Derudover er der pyntet med et tag med stempel med en af Gittes egne tekster

Hullet i hjørnet, så kortet kan bindes på gaven er lavet med big bite. Den kan være svær at undvære når man kaster sig ud i at lege med chipboard. Ved hullet er pyntet med en lille charm - her blev det en sko fordi temaet er "Sex and the city" og Carry Bradshaw er som de fleste sikkert ved pjatte med sko ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...