onsdag den 9. marts 2011

CHA - take two

Det næste kort fra workshoppen med SRM er dette søde kort med bånd bort. Desværre er det lige nu ikke muligt at få dette borderpunch, men jeg har så valgt at lave ideer der ligner lidt med bånd i stedet for - men jeg drømmer helt sikkert om den dag det punch kommer til DK.
Bemærk afslutningen af båndet, når man har kørt igennem sidste led så vender man rundt, kører et led tilbage bagved båndet og så ellers ud igen (hmm svært at forklare jeg må vise det i fotos når jeg engang får sådan et punch :-) ).
Men ellers er det igen et meget enkelt kort, bemærk det er foldet i toppen ikke i siden - og bemærk også de afrundede hjørner.

Mit første lift er helt anderledes, her har jeg slet ikke brugt motiver men bare blomster og så lag af papir og karton - så stilen er helt anderledes men princippet er det samme. Jeg fandt så en anden bort at punche i kanten i mangel på båndpunch :-)

Næste kort er med papir fra samme serie som tidligere på ugen, noget jeg havde liggende i min restekasse - igen har jeg brugt et motiv herfra til center cirklen. Denne gang valgte jeg at binde båndet rundt om kartonet for at få bare lidt af den nuttede bånd effekt med :-) Endnu et kort der foldes i toppen og har afrundede hjørner - det kan jeg faktisk godt lide.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...