søndag den 27. marts 2011

sådan lidt fra siden af ;-)

Lad mig lige starte med at undskylde for hældningen.. det hele driller og billedet vil simpelthen ikke stå ordentligt op.. håber I kan få et godt indtryk af invitationen alligevel... Den er lavet med den überlækre serie fra Graphic45 "once upon a springtime". Motivet er klippet ud fra et af de meget illustrative ark, der hører med til serien. Jeg har brugt lidt almindeligt smalt blonde, hvori jeg har bundet en sommerfuglecharm i en lille ring, sådan at sommerfuglen kommer til at vende rigtigt. Roserne er blandet i matchene farver, den store med glimmeret er i en gammelrosa farve, der matcher serien perfekt. http://gittes.dk/shop/papirblomster-roser-glitter-9140p.html Jeg har sat små lyserøde rhinesten i en lille selvfabrikeret swirl og lysegrønne bogstav-stickers til teksten. Invitationen er lavet til min datters prinsesse-party med tøserne fra børnehaven. Eventyrtemaet passer helt perfekt hertil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...