mandag den 7. marts 2011

Inspiration fra CHA

Da Gitte og jeg var på CHA i Los Angeles i januar deltog vi i en række workshops. Jeg vil i denne uge prøve at få vist lidt af det vi har lavet og måske lifte nogen af ideerne til mine egne kort.

Det første kort blev lavet i en workshop fra firmaet SRM stickers, og jeg er helt vild med de stickers de laver. Normalt er jeg ikke "stickers typen", men disse er anderledes - de er så transparante i baggrunden at de virker næsten som stempler. Samtidig syntes jeg kortstilen er rigtig sød, så i får kort fra dem både i dag og senere på ugen :-)
Der er ikke det vilde teknik i kortet, du bør kunne lave det direkte fra billedet idet det udelukkende er et spørgsmål om lag af karton og så de famøse stickers.
Da jeg skulle lifte ideen valgte jeg at lade være med at bruge flere af disse stickers da Gitte endnu ikke har fået dem hjem - jeg ville være sikker på at vise en ide du kan bruge idag :-) så find dit mønster papir frem og lave center motivet ved at "fange" et motiv med dit cirkelpunch, eller kig i dine gemmer af stempler og se om ikke der skulle dukke noget op.
Teksten nedenfor er lavet med bogstav stickers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...