onsdag den 16. marts 2011

Kort med Gittes stempler

Det er vist blevet nævnt her på bloggen før - men jeg nævner det gerne igen. Gittes egne stempler er helt fantstiske til kort.

















Jeg harlavet to næsten ens kort med to forskellige tekster. Begge kort har en naturfarvet base, et stykke mønsterpapir, der dækker næsten hele basen og så en stor tag midt på kortet. På tag'en har jeg sat et stykke tekstpapir fra en gammel bog og håndsyet (JEP - JEP) håndsyet rundt i kanten. Ikke noget jeg normalt gør, men det giver en fantastisk effekt og jeg har prøvet en Sew Easy, som gør det hele lidt lettere. Stemplerne er stemplet på et stykke hvidt karton, som er sat ovenpå tag'en Under tag'en har jeg sat et lille stykke brunt tyl. Kortene er pyntet med et par udstandsede sommerfugle.

















Nogle meget enkle kort, der var nemme at lave, men stadig med nogle søde detaljer og med teksten i centrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...