lørdag den 26. marts 2011

Paperloft

Papirserien "serendipity" fra Paperloft har jeg her brugt til et ret enkelt kort. Kortet er foldet af en rest craft karton for at at fastholde de gennemgående jordfarver i kortet. Jeg har benyttet mig af en stencil fra Tattered Angels, som blev placeret løst oven på papiret. Her sprøjtede jeg så to forskellige farver Glimmer mist over (jeg startede med en grøn og supplerede så lidt med en brun) og lod stencilen ligge i 2 min inden jeg fjernede den og gjorde den ren med en babywipe.
Papiret lod jeg tørre i et par timer og gav det så en god gang walnut stain distress ink i kanten, specielt den nederste for at give illusionen af jord. Jeg stemplede et tesktstempel fra min private samling og bandt lidt brunt twine i en sløjfe og placerede den på stammen.
Det enkelte papir fra serien her hedder "Optimistic" og er mit favoritpapir. De støvede grønne striber synes jeg simpelthen er super anvendelige til alt muligt.
Materialerne, inklusiv forskellige former for masker og glimmerscreens, forhandles i Hobbyboden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...