mandag den 27. juni 2011

Gatefoldkort med papir fra Maya design

Jeg har fået lavet en del kort på det sidste. Jane inspirerede mig med sit gatefold-kort, som hun forleden viste her på bloggen.

Se Janes kort her.

Siden da har jeg lavet et par kort med det princip. Jeg synes det er en god måde at få et kort til at se "fyldt" ud selvom der ikke er ret meget pynt på. Samtidig har jeg udfordret mig selv i at bruge rester. Jeg har en stor bunke af rester af mønsterpapir og karton liggende på mit bord og nu skal der bruges af det. Så de kort jeg har lavet på det seneste har været en del rester.

Bla dette kort hvor det var rester af papir fra Maya design. Sommerfuglen fik jeg leget lidt med efter inspiration fra Gitte og Anne, der gik sommerfugleamok. Den er stemplet med et tekststempel, som er embosset i hvid. Ihhh hvor jeg elsker den effekt på en mørk baggrund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...