torsdag den 23. juni 2011

sommerpiger

Det her stempel er fra Technique tuesday og er næsten lige kommet i butikken. Det minder mig og sommer og sol og derfor måtte jeg straks igang med at bruge det.
Det kom der dette sommer-kort ud af.

Jeg har brugt papir fra Maja-design og matchende lilla karton. Det er serien "Fika" jeg er gået små-amok i og jeg elsker simpelthen de sommerlige og feminine motiver.

Først stemplede jeg motivet med sort på kraft karton og gav det en matte i lilla. Så lavede jeg en bort med Martha steward punch "swirling lace" som selvfølgelig kan fåes hos hobbyboden. Det hele er sværtet med victorian velvet distress ink. Og jeg har lavet en lille montage af blomster i venstre hjørne med forskellige matchende blomster, en lille rhinesten swirl, som jeg selv har lavet og en enkelt metalblomst. Til sidst er det hele monteret på et kort, foldet af råhvidt karton.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...