søndag den 26. juni 2011

På rejse?

Og nu til noget helt andet. Jeg havde lyst til at lave noget sommersjovt i friske farver og mit valg faldt straks på dette lækre papir fra websters pages spring market serie "sweet jam". Den ene side er rød med hvide prikker og den anden er sol-gul. Rigtigt lækkert. Jeg havde selv et lille bil stempel, som jeg stemplede på den gule side og herefter klippede ud. Jeg har brugt en rød organza bånd for at matche papirsfarvet og stemplet med et tekst-stempel fra techenique tuesday. Faktisk hører dette stempel sammen med pigerne, der gynger, som jeg viste tidligere på ugen.
Jeg har sat et par farverige knapper på, monteret med rød snor og hængt et par charms (en sol og en rød dråbe) fra sløjfen. Til sidste har jeg sat et par rhinesten på kortet. Lidt bling skal der jo til ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...