tirsdag den 7. juni 2011

Sommerfugl nummer 2

Så er det min tur til at vise min første sommerfugl. Jeg har valgt at tage billedet ude på mit havebord i det dejlige solskin - helt i tråd med sommertemaet :-)
Faktisk så starter jeg med at vise den sommerfugl jeg er allermest begejstret for - det arbejde der var med at lave basis til den var så lidt i forhold til hvor smuk den blev. Jeg har revet en række papir rester i baner så det afrevne gav den smukke hvide kant - den er jeg så glad for. For en gangs skyld sværtede jeg den ikke men gav den lov at stå helt rå.
Derefter blev det limet på et underlag 14X14 cm karton og fik lov til at tørre helt. Så en tur gennem bigshot med den berømte sommerfugle die, og resten af papiret kom lige igennem en tur til med en lille tag die.
Sommerfuglen har så fået en gang sværte og monteret på et stykke hvidt karton med underlag af lækker mønsterpapir.
Nærbillede af sommerfuglen så man rigtig kan se de afrevne kanter. Hvis jeg skulle gøre noget anderledes en anden gang så skulle det være at have skåret sommerfuglen et andet sted på papiret så jeg havde fået mere af det røde stribede papir med som nu kun kan ses på det lille tag.
Tag er monteret med bred organza og der er skrevet tillykke med små stickers.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...