mandag den 13. juni 2011

Sommerfugl nr 8

Ved dagens sommerfugl har jeg været igang med en af mine yndlings stempelteknikker. Først er der på kartonet blevet stemplet med et tekststempel i lysbrun. Herefter har det fået en tur med et negativ stempel fra Hero Arts i lilla. Dette gør at tekst stemplet "titter ud" alle de steder hvor det ikke er dækket af lilla.
Sjovt nok så fandt jeg i Annes restepose en lilla rest papir der matchede stempel motivet rigtig godt. Det blev lige rammet ind af en rest limegrøn karton så det hele ikke blev lilla.
halen på sommerfuglen er lavet som på Annes kort med et stykke organza bånd der har fået en tur med varmepistolen til det begyndte at smelte lidt sammen.
På dette billede håber jeg du kan fornemme at der står tekst med lysebrun under den lilla farve. Det giver en rigtig lækker effekt syntes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...