onsdag den 1. juni 2011

LO med papir fra Maja design og Hama perler

Jeg faldt pladask for det her papir fra Maja design. Se mere af det lækre papir fra Maja design i butikken her.


Jeg fandt det skønne billede af min datter, som passede perfekt i farverne til papiret. Og samtidig havde min datter lavet en ramme af Hama perler i nogle farver, som passede rigtig godt til papiret også. Så det blev til dette dejlige lilla LO. Jeg havde faktisk oprindelig tænkt at perle-rammen skulle bruges som en rigtig ramme omkring en detalje på et foto. Men jeg synes ikke den passede så godt over billedet her, men det må jeg prøve en anden gang.

Gad vide om det kan starte en trend med rammer af Hama perler ... eller er det bare mig, der synes at min datter har fået en genial ide i at lave rammer af perler. Det gode er jo at perlerne fås i alverdens farver og at man kan få perleplader i alle faconer.


Her er lige et nærbillede af noget af rammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...